Yubo lanserer ny spillfunksjon

Tre telefoner med nye Yubo-spill: Draw Quizz, To Be Honest og Would You Rather

Yubo lanserer en spillfunksjon for å bringe nye nivåer av interaktivitet til brukerne sine, ettersom tiltak for sosial distansering fortsatt er i kraft over hele verden. To Be Honest, Would You Rather, Draw Quiz og Let Them Guess, er blant de første i en serie gratisspill som lanseres som en del av den nye pakken, og de ble opprettet i samarbeid med Yubos globale fellesskap av Gen Z-brukere.

De siste månedene har Yubo hatt en betydelig økning i brukersamtaler, med en økning på 300 % i antall personer som deltar i livestreams og en økning på 310 % i lengden på livestreams. Yubo-teamet har som svar på denne økningen i aktivitet jobbet iherdig for å bringe spennende nye funksjoner til nye og eksisterende brukere slik at de vil kunne sosialisere seg på en rekke måter under den pågående pandemien.

• To Be Honest: To Be Honest er det ultimate sannhetsspillet som kan spilles blant nye og gamle venner i livestreams! En streamer blir tilfeldig valgt og har 30 sekunder på seg til å svare på spørsmålet om seg selv som vises på skjermen, for eksempel "Hvem ville du tatt med deg hvis du ble strandet på en øde øy?". Andre spillere kan stemme på favorittsvarene sine, for at vi kan se hvem sine indre sannheter som er mest populære.
  • Would You Rather: Would You Rather gjør det mulig for Yubo-brukere å oppdage nye venner med lignende interesser. Spillere svarer på 20 spørsmål, der de må velge sitt foretrukne svar fra to mulige svaralternativer. På slutten av spillet kan spillerne se hvilke brukere som hadde flest svar til felles med dem!
  • Draw Quiz: En vri på den høyt elskede klassikeren Pictionary. Brukere må forsøke å identifisere ord basert på bilder tegnet av andre spillere. Brukeren som har trukket flest ord på slutten av spillet vinner.
  • Let Them Guess: En ny versjon av den populære amerikanske spillet, Heads Up!, der brukere har 1 minutt hver på seg til å være kreative i å beskrive ordene som vises på skjermene sine, uten å nevne selve ordet.

Yubo samarbeidet med sitt fellesskap på 30 millioner globale brukere i utviklingen av spillfunksjonen. Bare forrige måned ga vi ut en meningsmåling på plattformen, der vi spurte brukerne hvilke spill de helst vil spille på appen. Yubo har også implementert verktøy i appen for å tillate brukere å foreslå innhold, for eksempel spørsmål eller ord, som de ønsker at skal bli med i alle fire spillene for å holde innholdet ferskt og relevant for brukerne.

Yubos medgrunnlegger og administrerende direktør, Sacha Lazimi, sier: "Dette har vært en fellesskapsbasert prosess fra start til slutt, siden vi alltid sørger for at brukerne våre får si sine meninger. Hovedmålet med denne nyeste lanseringen er å bringe moro og positivitet til tenåringssamfunnet vårt, og hjelpe dem med å holde kontakten med hverandre i løpet av denne perioden med økt nettaktivitet, når det dessverre ikke er mulig for dem å møtes så mye personlig."

Yubo skalerer sanntids lydmodereringsteknologi til fire store internasjonal...

Yubo introduserer funksjoner for å forene Gen Z etter interesser

• Ledige stillinger