Yubo Introduceert een Functie om Gen Z Samen te brengen per Interesse

Scherm om uw profiel tags te selecteren na registratie op Yubo.

Muziek? TV? Gaming? Yubo, het toonaangevende platform voor Gen Z om online te socializen, heeft het nog makkelijker gemaakt voor gebruikers om contact te leggen en vrienden te maken op basis van hun interesses met een nieuwe in-app onboarding interface en updates van de tag-functie.

Gebruikers kunnen nu tags toevoegen aan hun profiel wanneer ze hun account aanmaken om hun nieuwe vrienden de nieuwste onderwerpen te laten zien waarover ze graag chatten. Door de functie op te nemen in de procedure voor het aanmaken van een account, is het nu gemakkelijker voor Gen Z om de juiste tags te vinden om aan hun profiel toe te voegen en zo hun liefde voor eten, tv, muziek, gaming en nog veel meer te tonen.

Het zal ook mogelijk zijn om vrienden toe te voegen op basis van tags! Als een gebruiker een profiel tegenkomt met een tag die hem interesseert, kan hij erop klikken om andere gebruikers te vinden die dezelfde interesse hebben. De top tags van gebruikers zullen direct verschijnen in hun "vrienden" tabblad. Zo kan iedereen groepen vrienden maken die dezelfde interesses delen.

Meer dan zes miljoen Yubo-gebruikers wereldwijd maken al gebruik van de tag-functie om nieuwe betekenisvolle verbindingen te maken op de app, bijvoorbeeld door hun liefde voor Rick and Morty, Arctic Monkeys en Grand Theft Auto V te delen. Hierdoor ontstaan nieuwe discussies en vriendschappen.

Meest populaire tags op Yubo. 6 categorieën zijn aanwezig: TV shows, Games, Muziek, Sport, Manga en Merk

Naast de functie Toevoegen op tag bevat de nieuwe update ook een wijziging in de live-streaming functie. Yubo heeft het hele onboarding proces opnieuw ontworpen, en heeft het duidelijker gemaakt voor gebruikers in een livestream of ze een "watcher" (kijker van een livestream) of een "streamer" (hosting of verschijnen in de livestream) zijn via een tooltip die de hele livestream zichtbaar zal zijn om gebruikers zich meer verbonden en op hun gemak te laten voelen.

Sacha Lazimi, Co-founder en CEO van Yubo, zei “We willen ervoor zorgen dat onze gebruikers de best mogelijke ervaring hebben op de app, nieuwe gelijkgestemde mensen ontmoeten en vriendschappen en connecties met anderen opbouwen. De lancering van de nieuwe updates en functies heeft al bewezen dat het de gebruikerservaring verbetert en eventuele barrières wegneemt die eerder in de weg stonden met meer dan zes miljoen gebruikers die nu gebruik maken van onze tag updates en functies. We zullen blijven luisteren naar onze community en veranderingen introduceren op de app om tegemoet te komen aan hun behoeften en hun ervaring.”

Yubo is er trots op voorop te lopen bij het creëren van een gepersonaliseerde gebruikerservaring en het samenbrengen van communities die dezelfde interesses en waarden hebben.

Yubo breidt zijn real-time audio moderatietechnologie uit naar vier belangr...

Yubo Introduceert een Functie om Gen Z Samen te brengen per Interesse

• Over ons